Profesionālās pilnveides izglītības programmas apraksts
Programmas mērķis:
Iepazīstināt izglītojamos ar stresa pārvaldīšanas jomas sasniegumiem, iemācīt novērtēt stresa situācijas, un izstrādāt organismam individuālu uzvedības stratēģiju, lai varētu paaugstināt tā pretošanās spējas situācijām, kuras izraisa stresu.
Programmas specifiskie mērķi:
veicināt komunikācijas prasmes un prasmi sadarboties grupā;
veicināt informācijas, kas nepieciešama darbam, atrašanu, atlasīšanu un efektīvu izmantošanu;
veicināt izglītojamo motivāciju tālākai profesionālajai pilnveidei par stresa pārvaldīšanas paplašinātām izmantošanas iespējām attiecīgajās darbības jomās;
sniegt zināšanas agrīnajā stresa pazīmju diagnostikā, kas balstās uz psihoneirofizioloģiskām novirzēm no bioloģiskās vecuma normas;
attīstīt praktiskas iemaņas darbā ar elektrofizioloģijas aparatūru;
paplašināt zināšanas par organisma un tā galveno orgānu sistēmu bioloģiskajām vecuma normām;
attīstīt prasmi konstatēt organisma galveno funkcionālo sistēmu disfunkciju;
iemācīt veiksmīgi izmantot stresa izraisīto traucējumu rehabilitācijas un profilakses metodes.
Mācību metodes: lekcijas, praktiskās mācības, demonstrējumi, referāti, anketas, diskusijas.
Programmas apguves kvalitātes novērtēšana:
Izglītojamie, kuri apguvuši izglītības programmu un ieguvuši nepieciešamo zināšanu un prasmju novērtējumu, kārto noslēguma pārbaudījumu, kas ietver teorētisko zināšanu un praktisko iemaņu pārbaudi, un atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem saņem apliecību par profesionālās pilnveides izglītību.
Pielietošanas jomas:
Mērķa auditorija:
psihologi, medicīnas un sociālie darbinieki, pedagogi, juristi ar augstāko izglītību.
Tālākās izglītības iespējas:
turpināt izglītību citās profesionālās izglītības programmās;
izglītoties dažāda veida profesionālās pilnveides programmās.
Neapzināmās iekšējās trauksmes līmeņa noteikšana pēc dažādu elektrofizioloģisko rādītāju dinamikas
atgriezties sākumlapā