Profesionālās pilnveides izglītības programmas apraksts
Profesionālās izglītības programmas mērķis:
Sniegt zināšanas par izgudrojumuzdevumu risināšanas teoriju (turpmāk tekstā - TRIZ) (ang. val. - the theory of inventive problem solving; kr. val. - теория решения изобретательских задач), tās pamatmodeļiem, metodē pielietojamajiem paņēmieniem un instrumentiem, kā arī par metodes turpmāko izmantošanu bērnu sistēmiskas radošas iztēles un nestandarta domāšanas aktivēšanā.
Profesionālās izglītības programmas vispārizglītojošie un profesionālie uzdevumi:
veicināt informācijas, kas nepieciešama darbam, atrašanu, atlasīšanu un izmantošanu;
attīstīt spējas patstāvīgi plānot un racionāli organizēt savu darbu;
veicināt personas motivāciju tālākai profesionālajai pilnveidei par TRIZ metodes paplašinātām izmantošanas iespējām attiecīgajās darbības jomās;
sniegt teorētiskās zināšanas un praktiskās iemaņas par TRIZ metodes pielietošanas principiem un apmācīt metodē izmantojamajiem paņēmieniem un instrumentiem;
izmantojot TRIZ metodi, identificēt, maksimāli attīstīt un produktīvi izmantot bērna iedzimtās radošās spējas, izziņas aktivitāti, konceptuālā aparāta spējas, uzmanību, atmiņu, uzcītību un darbaspējas;
attīstīt prasmi, pielietojot TRIZ metodi kopā ar funkcionālajiem rehabilitācijas vingrinājumiem, saglabāt un stiprināt bērna veselību.
Mācību metodes: lekcijas, praktiskie darbi, spēles, demonstrācijas, diskusijas
Programmas apguves kvalitātes novērtēšana:
Izglītojamie, kuri apguvuši izglītības programmu un ieguvuši nepieciešamo zināšanu un prasmju novērtējumu, kārto noslēguma pārbaudījumu, kas ietver teorētisko zināšanu un praktisko iemaņu pārbaudi, un atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem saņem apliecību par profesionālās pilnveides izglītību.
Tālākās izglītības iespējas:
turpināt izglītību citās profesionālās izglītības programmās,
izglītoties dažāda veida profesionālās pilnveides programmās.
atgriezties sākumlapā