Sabiedrības veselība
30p72600
Profesionālas izglītības programmas īstenošanas ilgums: 320 ak. stundas
Latvijas izglītības ministrijas licence: pp 477 - no 06.10.2004. gada un pp 1160 - no 16.01.2009. gada
Programmas mērķis:
Izglītības procesā dot iespēju apgūt zināšanas un prasmes organisma funkcionālās bioregulācijas jomā.
Mērķauditorija:
Psihologi, medicīnas darbinieki, pedagogi, socialie darbinieki, juristi ar augstāko izglītību
Vispārīgie mērķi:
Izglītības procesa rezultātā, dod iespējas apgūt zināšanas, prasmes:
- cilvēka organisma sistēmu anatomijā un fizioloģijā
- centrālās nervu sistēmas anatomijā un fizioloģijā
- augstākās neirālās darbības un sensoro sistēmu fizioloģijā
- atsevišķos patofizioloģijas, psiholoģijas, psihodinamikas, psihoterapijas, kibernētikas, socioloģijаs aspektos.
Specifiskie mērķi:
Izglītības procesa rezultātā, dod iespējas apgūt zināšanas un prasmes:
- organisma funkcionālā stāvokļa novērtēšanā no psiholoģijas, fizioloģijas, kibernētikas, patofizioloģijas, psihodiagnostikas un psihosomātikas viedokļa;
- funkcionālās bioregulācijas teorijā, metodikā un datorprogrammās;
- cilvēka un datora mijiedarbības psihofizioloģijas aspektos;
- darbā ar datorprogrammām, kas paredzētas treniņam ar bioatgriezenisko saiti pēc organisma elektrofizioloģiskajiem rādītājiem;
- cilvēka elektrofizioloģisko rādītāju reģistrācijā un novērtēšanā;
- organisma funkcionālo sistēmu psihofizioloģiskajā novērtēšanā un korekcijā;
- atšķirīgu treniņu treniņu programmu izmantošanā bērnu un pusaudžu vecumā, kā arī novecošanas periodā;
- funkcionālās bioregulācijas pamatos ar mezo-diencefālās modulācijas, transkraniālās stimulācijas un elektronu-jonu tehnoloģiju aparātu izmantošanu.
Programmas apguves kvalitātes novērtēšana:
Izglītojamie, kuri apguvuši izglītības programmu un ieguvuši nepieciešamo zināšanu un prasmju novērtējumu, kārto ieskaites visās tēmās un noslēguma pārbaudījumu, kas ietver teorētisko zināšanu un praktisko iemaņu pārbaudi, atbilstoši spēkā esošajiem norādījumiem.

Programmas klausītāji ar pasniedzējiem kursa nobeigumā

Seminārs - patstāvīga darba ar funkcionālās bioregulācijas metodi pirmo datu apspriešana
atgriezties sākumlapā