Profesionālās pilnveides izglītības programmas apraksts
Programmas mērķis:
Sniegt teorētiskās zināšanas un praktiskās iemaņas darbā ar poligrāfu, tā rādītāju analīzē, interpretācijā un cilvēka psihoemocionālā stāvokļa novērtēšanā dažādos funkcionālos stāvokļos, kā arī dot iemaņas indivīda psihofizioloģiskā profila sastādīšanā, indivīdu psiholoģiskās savietojamības noteikšanā un patiesās konflikta zonas atklāšanā.
Profesionālās izglītības programmas vispārizglītojošie un profesionālie uzdevumi:
apmācīt veiksmīgi komunicēt un sadarboties grupā;
veicināt informācijas, kas nepieciešama darbam, atrašanu, atlasīšanu un izmantošanu;
attīstīt prasmes reģistrēt, apstrādāt un analizēt organisma elektrofizioloģiskos rādītājus, izmantojot sensomotoras un psiholoģiski - instrumentālas metodes;
apmācīt novērtēt organisma funkcionāli - psihoemocionālo stāvokli no psiholoģijas, neirofizioloģijas un elektrofizioloģijas viedokļa;
apmācīt poligrāfiskās aptaujas procesa būtībai un īpatnībām;
sniegt zināšanas psihofizioloģiskā profila sastādīšanā, balstoties uz instrumentāli iegūtiem datiem;
attīstīt prasmi, izmantojot poligrāfijas instrumentāli - psihometriskās metodes, mērķtiecīgi atlasīt darbiniekus;
sniegt zināšanas veiksmīgai patiesās konflikta zonas (apzināmās un neapzināmās) atklāšanai;
apmācīt noteikt indivīdu psiholoģisko savietojamību.
Mācību metodes: lekcijas, praktiskie darbi, demonstrējumi, referāti, anketas, diskusijas.
Programmas apguves kvalitātes novērtēšana:
Izglītojamie, kuri apguvuši izglītības programmu un ieguvuši nepieciešamo zināšanu un prasmju novērtējumu, kārto noslēguma pārbaudījumu, kas ietver teorētisko zināšanu un praktisko iemaņu pārbaudi, un atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem saņem apliecību par profesionālās pilnveides izglītību.
Tālākās izglītības iespējas:
turpināt izglītību profesionālās izglītības programmās,
izglītoties dažāda veida profesionālās pilnveides programmās.